Veel gestelde vragen
Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?
Binnen enkele minuten ontvang je een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Mocht je de mail niet ontvangen, controleer dan of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd. Het kan voorkomen dat de bevestigingsmail in je spamfolder is beland. Als dit niet het geval is, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder.
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling deze nog wijzigen of annuleren?
Zodra je een bestelling hebt geplaatst, wordt er automatisch gestart met het voorbereiden van je pakket voor verzending. Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren, omdat je pakket al te ver in het verzendproces zit. Mocht je nog een ander artikel willen ontvangen, dan adviseren wij je om een nieuwe bestelling te plaatsen. Uiteraard kun je ook contact opnemen met onze klantenservice voor meer informatie en hulp bij het plaatsen van een nieuwe bestelling. Zo zorgen we er samen voor dat je zo snel mogelijk het gewenste product ontvangt.
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling het afleveradres nog wijzigen?
Mocht je het afleveradres van je bestelling willen wijzigen, adviseren wij je om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Wij zullen ons uiterste best doen om aan je wensen tegemoet te komen. Helaas, als je pakket al is ingepakt, kunnen wij het afleveradres niet meer wijzigen. Neem gerust contact op met onze klantenservice als je verdere vragen hebt. Wij helpen je graag verder.
Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Hoewel je geen account nodig hebt om bij ons te bestellen, raden wij je aan om er een aan te maken. Met een account heb je een handig overzicht van je bestelgeschiedenis en worden je gegevens veilig opgeslagen voor toekomstige bestellingen. Daarnaast kun je met een account profiteren van onze speciale aanbiedingen en exclusieve kortingen. Kortom, een account biedt vele voordelen en maakt het winkelen bij ons nog gemakkelijker.
Wanneer is de klantenservice bereikbaar?
Wij zijn doordeweeks van dinsdag t/m zaterdag bereikbaar van 9:00 - 17:00 (m.u.v. feestdagen). Wij doen altijd ons best om je zo snel mogelijk te woord te staan!
Worden de items in mijn winkelwagen of verlanglijstje gereserveerd?
Houd er rekening mee dat artikelen in je winkelwagen of verlanglijstje niet worden gereserveerd en dat het niet mogelijk is om items te reserveren. Het kan dus voorkomen dat een item uit je winkelmandje verdwijnt omdat iemand anders deze eerder heeft besteld.
Wees er snel bij en plaats je bestelling om te voorkomen dat je favoriete items uitverkocht raken!
Komen uitverkochte items weer terug op voorraad?
We doen ons best om alle uitverkochte items zo snel mogelijk weer aan te vullen. We raden je aan om je e-mailadres achter te laten bij het uitverkochte item. Je krijgt dan gelijk een e-mail als het item weer beschikbaar is.
Wat zijn de verschillende betaalmethodes?
In Nederland kun je met de volgende betalingsmethodes gebruiken:
- iDeal
- Creditcard
In België kun je de volgende betalingsmethodes gebruiken:
- Bancontact / Mister cash
- Creditcard
Hoe weet ik zeker of mijn betaling goed is doorgekomen?
- Kijk op je eigen bankafschrift of het bedrag is afgeschreven
- Twijfel je nog steeds of heb je al een bevestiging ontvangen?
Neem dan contact op met onze klantenservice, zij kunnen gelijk voor je kijken of de betaling goed is doorgekomen.
Hoe werkt een terugbetaling?
De manier waarop jij jouw terugbetaling ontvangt is afhankelijk van de betaalmethode. IDeal of Bancontact Zodra wij jouw retour hebben verwerkt, storten wij je geld terug op je bankrekening Afhankelijk van je bank kan het 1 - 4 dagen duren voordat het op je rekening staat Creditcard Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt, wordt het bedrag op je creditcard teruggeboekt. Afhankelijk van je creditcardmaatschappij wordt dit bedrag automatisch teruggestort op je bankrekening of blijft het op je creditcard staan. Heb jij een creditcard die het geld terugstort? Dan gebeurt dit vaak op een vaste dag in de maand.
Kan ik mijn pakket ook retourneren in de winkel ?
Het is mogelijk om jouw online bestelling in de winkel te retourneren. We zullen deze op kantoor verwerken en terugstorten. Het bedrag krijg je binnen 1-3 dagen weer teruggestort op je rekening.
Kan ik mijn items die ik online heb besteld ruilen in de winkel?
Ja, je kunt de items zowel retourneren als ruilen in de winkel. Mocht je een andere maat of kleur vinden, kan je deze natuurlijk wel kopen in de winkel. Het bedrag van je geretourneerde item(s) wordt binnen 1-3 dagen teruggestort op je rekening.
Kan ik mijn kortingscode gebruiken op sale artikelen?
Het is helaas niet mogelijk om kortingscodes te gebruiken op sale artikelen.
Is het mogelijk om sale items te retourneren?
Het is niet mogelijk om sale items te retourneren.
Hoe gebruik ik een kortingscode ?
Heb jij een kortingscode? Op de pagina van jouw winkelmandje kun je de kortingscode invullen. De kortingscode voer je in bij ‘Kortingscode’ en daarna kun je klikken op ‘Toepassen’. Hierna wordt de korting toegepast.
Hoeveel saldo staat er nog op mijn RL Home giftcard?
Het is helaas nog niet mogelijk om je saldo van de giftcard op de website te controleren. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice.